AtesPerisi Sağol kuzum. Seninde mutfağın güzel bence kimse de kötü birşey dememiş aslında çöp kovasını görünmeyecek bir yere koysan daha iyi olurdu ama imkanın yoksa yapacak birşey de yok bulaşıklık hem çok yer kaplıyor hemde çok göz yoruyor onun yerine bulaşık matı alsan kullandıktam sonra kaldırsan daha iyi olur. Kimseyi de takma senin takıldığın kişiyi tahmin ediyorum yorumunu da okudum o kişi çok patavatsız tüm yorumları da öyle zaten.