_Hera AtesPerisi kimse size kötü bir ima da bulunmamış ki fikir istemissiniz fikir vermişler. Eleştirilere açık olmayacaksaniz neden fikir istiyorsunuz mesela. Olabilir herkesin 4/4 lük yaşamı olacak diye bir kaide yok. Arkadaşlar sadece fikir vermiş bu öfke fazla bence
beybitolat AtesPerisi kız @zenginoldum un yorumundan bahsediyosan linçlememiş kadın seni. Fikir sormuşsun oda söylemiş. Niye alınıyosun bu kadar. Artık sadelik daha göze hoş geldiği için herkes öyle söylemiş zaten sende öyle yap daha iyi olur
12betul AtesPerisi kız sana kimse bir şey dememiş . Gayetye güzel mutfağın . Benim ki nenem zamanı . Ama olsun aç değiliz açıkta değiliz . Annemin kuru tezgahı vardı yıllarca ne çekti garibim . Ama bize yemeğimizi eksik etmedi . Önemli olan da bu değil mi .
Canparcam_ AtesPerisi Sağol kuzum. Seninde mutfağın güzel bence kimse de kötü birşey dememiş aslında çöp kovasını görünmeyecek bir yere koysan daha iyi olurdu ama imkanın yoksa yapacak birşey de yok bulaşıklık hem çok yer kaplıyor hemde çok göz yoruyor onun yerine bulaşık matı alsan kullandıktam sonra kaldırsan daha iyi olur. Kimseyi de takma senin takıldığın kişiyi tahmin ediyorum yorumunu da okudum o kişi çok patavatsız tüm yorumları da öyle zaten.
[silindi] AtesPerisi havluyu kapi arkasinda bi yere as yada firininin kulpuna falan ben oyle yapiyorum cicekler kalktiysa daha iyi durmustur kahve makinanda orda durabilir bence ☺️
AtesPerisi 12betul bulaşıklığıma ebem dedem zamanından kalma dedi birisi baya gömdü beni o zoruma gitti
12betul AtesPerisi Aman takılma bazen oluyor arada bi kaç tane . Ciddiye almamak lazım . İlla huzur illa huzur .
gurbetteanne10 AtesPerisi o kişi herkese böyle yorum yapıyor birçok kişi rahatsız ben onun ismini görünce okumadan geçiyorum ağzının payını vericeksin böylelerine
AtesPerisi Niyesordunbucevabi daha yeni girdim foruma ağır konuşmak bana yakışmaz belki benden büyüktür saygısızlık olmasın diye sustum ama ebem dedem zamanı ne ya gerekli olmasa koyarmıyım onu oraya kendi kraliyet ailesinden mi geldi ki
AtesPerisi Kızlar mutfağım sizinki gibi büyük değil malesef şuanda da yenileyecek durumum yok olanla idare edıyom kafam bu kadar bastı ki elimden bu geldi ne biliyim o çiçekler oraya yakışır sandım koydum oraya keşke imkanım olsada neler yaparım neler
Madamehappyyyyy AtesPerisi Sizi n mutfağı bilmem ama herkesin zevki farklı ben boş mutfak seviyorum. Benim ki böyle. 😀Yerleri görmezden gelin oğlum anasını aglatiyor.
Niyesordunbucevabi AtesPerisi ben sana yorum yaptım cevap atmadın sen benim mutfağı gör heryerden dökülüyor gayet güzel mutfağın aldırma. Bide herkesin kendi düşüncesi sonuçta