_Hera ben mamajoo almıştım ilk, tipi avent olandan. Akıtma vs yaşamadık biberon kullandığımız için daha kolay olur diye düşünmüştüm ama o aylarda su ihtiyacı çok olmadığı için ve kışa denk geldiği için sanırım sürekli kullandığımız bir ürün olmadı. Kaşıkla daha çok vermişimdir 😊 ek gıda verdikçe. 7-8 ay arası sanırım pipetli munchkhine başladık. Memnunuz. Pipetli için küçük şuan ama diğerinin kullanım süresi daha az. O yüzden uygun seçeneklere bakabilirsiniz. Mamajoo indirimde daha uygundu. Dediğim gibi akıtma vs yapmadı, bebekte sevdi.