Ben Phillips Aventin pipteli olanını aldım sonra bide nukun 360 derece bardağını ve nukun emzik uçlu bardağını aldım kızım hepsini kullandi 6-8 aylıktı halada kullanıyor emzikli uçlu olan dışında. Ama munchkin sanırsam yatarken falan daha rahat oluyormuş ama genel olarak yatarken su içirmiyorum bizde yatarak su içmiyoruz sonuçta hafif kaldırıyorum içiyor