minikmucizemaak _Hera Avent de var bende hem bardağı hem bu dinozor gibi olan. İkisi de akıtıyor, şimdi munchkinin ile devam ediyoruz ondan memnunum
badesmommy _Hera akıtıyor ama aventle başladım pipetli çekemez diye 8 aylıkken sanırım pipetliye geçtim monckin kesinlikle harika