nurbahar33 ya bizimki güzel sallanıyor ama işte ddiğim gibi üst kademede ben bunu daha 1-3 hafta zor tutarım indirince sallanmadığı dakikada işime yaramıyor, ayakta sallamadım oğlum sevmiyor emerken uyumazsa emerken kucakta hafif sallarken uyuyor, pışpışla uyumaz öyle asla yani çok deniyorum emerken pışpışla yine, beşik hafif sallıyor öyle aşırı değil bende istemezdim sallamaya alışmasın ama gücüm yetmiyor gece gündüz tek başıma bakıyorum ben doğduğundan beri o yüzden her şeyi de en güzeliyle yapamıyorum, zaten gündüz asla beşik sallamasına uyumaz çaresizlikten mama sandalyemiz yatar oluyo ona koyup kendim ileri geri yapıp uyutuyorum bazen ama komple sallanan bir beşiğe de geçmek istemiyorum zaten 6 ay oldu yani boyu kilosu onuda ne kadar kullanacağız ki yzık olmaz mı