giqu baştan beri beşikteyiz reflü yatağı vardı 2 ay, onu beşiğe koyuyordum onu kaldırdım sonra komple beşiğe geçtik, sadece yenidoğanda 1-2 ay arası bazı geceler kucağımda uyurdu ama onun dışında yüzde seksen doksan beşiğinde uyumaya alıştırdım, gündüz bazen beraber yatıyoruz bizim yatakta onda da dönmeler başladı diye uyutup beşiğine koyuyorum, hiç öyle düşünmeyin gece gündüz ona koyarsanız alışır en güvenliside o aslında