tahin ya her türlü sallanıyorlar yan, nerden duydum da sallamayın vs diye korktum beşik almadım kendime kızıyorum . kardeşlerimi ayakta sallardık dalınca kucağa alıp yatağa koyardık ve uyurlardı. benim kızım asla kabul etmedi ayakta sallanmayı benim sallamamı yani , garip şekilde annem sallayınca bi dönem uyudu. yerine koymayı geç sallamayı bırakınca uyanırdı sonra annemde de uyumadı. sallanınca uyuyorsa salla canım haldır huldır sallamıyoruz sonuçta bebek salınmayı seviyor bu evrensel bi şey , zor mizaçlı bebeğe ne yapacaksın nereye kadar inat edeceğiz uyumuyorşa dişte bak yatırdım 40 dk sonra ağladı tam da ben uykuya dalacaktım…. bu gece çok zor benim 🥹🤲 dua beklerim