_Hera Bir yanda yangın bir yandan depremler bir yandan 3. Sayfa haberleri Allah’ım sonumuzu hayırlı eylesin. Hangi birinden kendimizi evlatlarımızı koruyacağız artık kafayı yiyecem evde tek kalmaya korkar oldum. Allah’ım bizleri korusun merhamet etsin.
Tatlican alpaslanmom_ Evet ya ablamlar komşular filan bahçeye çıkmış evimiz çok yakın ama biz hissetmedik. Sakaryadayız merkez sayılır bulunduğumuz yer
minnakkofte alpaslanmom_ Balıkesir Edremit yeni kendime geliyorum çocukları nasıl aldım çıktım bilmiyorum hala ellerim titriyo
mbabygirlm alpaslanmom_ eve çıktım valla çocukların uykusu geldi beraber yattık inşallah bir şey olmaz
svlla alpaslanmom_ kesinlikle öyle geçenlerde galiba Rusya da da oldu. Bir ölü bile yok maşallah diyelim ki 7 küsürler de olmuştu galiba baya bir şiddetliydi
Denizpasam İzmirdeyiz hissettik, eşimin telefonuna bildirim geldi 10 saniye öncesinden ama kötü salladı