alpaslanmom_ hemen fırsattan istifade deprem ağı uyg önceden ücretsizdi diğer telefonumda yüklüydü bozuldu telefnm şuanki iPhone 11 bi girdim baktım deprem oldu ya bugün yükleyeyim dedim hemen 100 tl ücretliye çevirmişler
Hayatımız için 100 tl bi para değil ama bu kadar aç gözlülük bu kadar şansa yaşamaya itilmemeliyiz bence
Başka uygulama bilen varsa önerebilir mi bu arada 💖