alpaslanmom_ Allah korusun ya bir daha olmasın hiç bir yerde diyeceğim ama maalesef ülkemizin kaderi deprem. Depremle yaşamayı öğrenmeliyiz ama binalarımızı sağlamlaştırarak. Bu da İstanbul gibi bir yer için uzun zaman alacak bir konu. Deprem haberi gördüğümde hep içim sıkılıyor yaşadığım anlar gözümün önüne geliyor.