Gamzelikiz_34 ona da söylüyorum hep bana arkadaş,eş çocuklarıma baba olduğu için teşekkür ederim. Gerçekten hakkını ödeyemem yeri geldi annem babam oldu yeri geldi eşim yeri geldi en iyi arkadaşım oldu. Kızlarıma öyle güzel davranıyor ki incitmiyor hiç etraflarında pervane oluyor bir istiyolar daha fazla alıp geliyor Allah razı olsun ondan. 🥺