seros3535 dedigine gore bips en sagliklisi ama bebek onu tutmuyosa ne yapicak? Saglikli diye zorla o emzigi mi vericek? En sagliklisi diyerek farkli marka kullanan anneleri uzmus olursunuz. Kaldi ki 2 yaşina girmeden her bebek emzigi birakmali. Markasi ne olursa olsun her emzigin zarari vardir onemli olan 2 yasina gelmeden biraktirmak