kubyackck biz gaz problemi yaşamadık açıkçası ama çok gazı olurdu bebeğimin kendisi çıkarırdı alttan üstten.. ama bende silikon uça bağlıyordum çünkü 1. Aydan sonra yanlardan hava almaya başlamıştı yapışma özelliği gitmişti kaynar suya ata ata.. göğüs ucunuz çıkmasa bile siz ara ara kendi göğsünüzü sunun çünkü bebiş büyüdükçe tutma kabiliyeti gelişiyor zaten sadece ucu ağzına almıyorlar kahverengi bölgeyle birlikte aldıkları için göğüs ucunuz problem olmaz diye düşünüyorum.. benim bebeğim 2. Ayda tutabilmişti silikonsuz