kubyackck neolmusyaani bence yok bizde bir aylığız deneyin isterseniz meme ucu diye biliyorum avent emziği
oylesinebiri__ neolmusyaani alabilirsiniz tutar bence tutarsa 3 4 ayda bir değişim yapıyorsunuz yanında yedekte var kaybolursa filan diye 2 tane tutmazsa başka bebeğinize kaldırırsiniz
neolmusyaani Hry-ayhn26 emzik tutmayan çocuklar niye tutmz acaba sonuçta emme refleksin cok yüksek yani:)
Hry-ayhn26 neolmusyaani onu bende bilmiyorum ama ebem şey demişti anne sütü fazla olan kişilerde bebek doydu ve huzursuz vb olmadı için emzik tutmuyor demişti
bebikoluturtle neolmusyaani vallaha benim 3 aylık bebem tuttuysa seninkide tutar ben hiç vermedim emzik avent aldım direk 1 günde tuttu
neolmusyaani oylesinebiri__ ahh Ah kızımı 2 sene önce doğurdum Ona kaç tane emzik denedik tutmadi hiç birini keşke o zman aventte alıp deneseydm simdi kardesi oldu bari kaldirirdim bu bebeğime denerdm
myangelson neolmusyaani ben de avent aldım direk tutuyor ama atıyor hemen emzir sevmiyor bizimki sanırım 😄 bende başka emzik alıp denemeyi düşünüyorum 😄
neolmusyaani myangelson benimkiler de sevmiyor sanırm kızım parmağını emmeyi tercih etmişti düşün yani:)
hepyerdeyizz Hry-ayhn26 Yani kucumemis resmen sütum fazlaydı Doyuyordu ama wmzikte tutuyordu yenidoganken