Derinmom26 neolmusyaani 2 çocuğum da avent kullandım çok seviyolar. Nuk markanın damaklı emziğini de hediye getirmişler onu denedim onu hiç sevmedi çocuğum
neolmusyaani melikeadenneva wee beby kauçuk uclu olanı da mı var diğer kızımda başka bi marka kauçuk denedik tutmamisti
kubyackck neolmusyaani bence yok bizde bir aylığız deneyin isterseniz meme ucu diye biliyorum avent emziği
neolmusyaani hndathn tutmayan tutmuyor işte bebeğimin ablası da tutmadı kaç çeşit denedik ama avent hiç almamistik bunda almak istiyorm belkim tutar mı ki
neolmusyaani merry776_ yani tutmayan tutmuyor. Acaba bu aventin nası bi özelliği var ki anneler tuttu falan diyorlar duyuyorm da
miniminisevgilimm neolmusyaani bizim gaz problemimiz yoktu bir de ben silikon uç kullanıyordum sağıp biberonla veriyordum 2. Ayda silikonu bıraktırabildim onu bırakınca tamamen bana döndü ne biberon ne emzik asla almadı siz yine de bi deneyin inşallah tutar uykuda falan çok yardımcı oluyor
neolmusyaani Mmeelliikkeee birde ultra soft varmış aventin.. acaba ikisi arasin da ki fark nedir çözemedim
seros3535 neolmusyaani Biz her ikisini de kullanıyoruz bibs damak için daha iyi diyorlar deneyin isterseniz
_Hera neolmusyaani avent kullanıyoruz doğduğu günden beri tuttu ilk başlarda sevmedi emzik emmeyi ama vere vere alıştı
gokcen_ neolmusyaani Benim bebeğim doğduğundan beri emzik almadı avent de dahil ,piyasadaki hepsini denedim.4 aylık olunca sadece avent kabul etti
kubyackck miniminisevgilimm bende silikon üç kullanıyorum ama göğüs ucum çıkmıyor acaba ondan gaz yapabilir mi çok gazı var çünkü
Hry-ayhn26 2 yaşında oğlum dogdundan beri avent in ultra soft ve ultra air ve diğer bir çok markayı denememe rağmen hiç tutmamisti
neolmusyaani Hry-ayhn26 emzik tutmayan çocuklar niye tutmz acaba sonuçta emme refleksin cok yüksek yani:)