Deletedmom_216
Zorla birşey verin demedim zaten avent kullansam yüzde kaç tutma ihtimali var diye sordu bende kullanıp memnun kaldıklarımı yazdım zaten kimse kimseye ne zorla birşey yaptırıyor nede üzüyor sanki memnun kaldım dediğim için herkes o emziği mi alıcak ?
Burası bir platform sonuçta her anne ve anne adayı fikrini ve tecrübesini paylaşıyor veya dertleşmek için post açıyor emziğin zararının farkındayım sağlıkçıyım zaten