sezgigi en iyisi ben gibi 1 yaşına kadar sal nasıl istiyorsa öyle yapsın, uyusun yatsın kalksın yesin veya yemesin, uyku saati uyanma saati.. hiç kuralım rutinim yoktu öyle kesin o yüzden kafamda düşünmedim. Ama 1 yaştan sonra şart oldu bazı şeylere rutin lazım. 🦩
.
Herkeste uzun yazmış yorumunu 🥳