Merhaba anneler, anne olduğumdan beri fark ettim ki her şey kurallı imiş. Memede uyumasın, kucakta durmasın, 3 ay sonra uyku düzeni olsun, rutinler yap, kendi yerinde yatsın, kendi odasında uyusun vs.. Bunlar daha 2 aylık bebeğim varken gözümü öyle korkutuyor ki depresyona giriyorum resmen. Her şey bu kadar kurallı mı olmalı gerçekten? Çok korkuyorum. Ya yapamazsam diye düşünüp anı kendime zehir ediyorum sürekli. Akışa bırakmaktan bile korkuyorum. Instagram’a giriyorum uyanık kalma süreleri kuralı, uyuma süreleri kuralı vs. Gerçekten çok canım sıkılıyor. Evet, ebeveynler için bu kurallar hayat kurtarıcı eminim ama ya yapamazsam korkusundan yaşayamaz oldum resmen. Sizde durumlar nasıl ya da nasıldı?