Ben kavala kurabiyesi çok sık yaparım. Çok tarif denedim. En son instagramda mutfaktayusufvar’ın tarifinde karar kıldım. Tavsiye ederim.
Starbucks kurabiye de güzel, orijinal tarif cafelontano sitesinde. (Brownieleri de harika)
Bir de bir ismi var mıdır bilmiyorum. Bu kurabiye hem çok pratik hem çok lezzetli. Sıvıyağ olarak zeytinyağı kullanıyorum, öyle de tavsiye ederim. Antep fıstığı yerine ceviz de çok yakışıyor.🌸
