ayseayseasyse Ben emzirme danışmanına gitmiştim. 2.03 kez kullanıp atabilirsiniz dedi ama daha fazla kullandım bakimini da şırınga ile yaptım. Suyu kaynatıp şırınga ile çekip eds nin içinden geçirdim hep. İçindeki suyu da olabilirdiğimce alırdım. Bizim meme reddi yaşadığımız için Anca onunla dönebildik süt biber ona göre daha az memeye göre daha fazla geliyor aynı zamanda memeden de süt emiyor bu yüzden meme reddi de yaşanmıyor