ayseayseasyse arkadaşım zorlama kendini üstüne gitme kendinin almıyorsa ver mama akışına bırak sonrasında zaten emin ol herşey rayına oturur. Belli dönem zaten bebekte değişiyor. Ben başta veremedim süt sağdım verdim sonra saldım baktım emziriyorum şuan 5,5 aylık atak dönemi bir süredir ne meme de susuyor ne mamada olay seninle ilgili değil bebeğin büyüyor gelişiyor ve bu olurken onlarında ruh halleri sürekli değişiyor ama önemli olan sen ruhunu düşünceni sağlıklı tut bebek bunu çok hissediyor. Sen herşeye rağmen mükemmel bir annesin unutma. Mucizeyi sen karnında büyüttün dünyaya getirdin