ayseayseasyse 4. Ay Atagi başlamış. bunalıyorsunuz çok normal. Ben de bunalmıştım çünkü. Ama bu ayın atağı geçtikten sonra eğer dişi çıkmazsa gerçekten birtık rahat ediyorsunuz. Bebeğiniz dönüp size sarılmaya başladığında, memeyi her uzattığında direk tutmak istediğinde vs anlıyorsunuz artık işlerin daha kolay olduğunu. Ne bebeğinize de sabrınız daha da artıyor tabii ki. O aylar benim için de çok zordu. Üç aydan öncesinde de gaz problemimiz vardı. Şu an altı aylık. Bebegimle olmanın keyfine yeni varıyorum. Henüz diş yok. Diş olsa tabii yine zor