kuzeymom28 ben aralıklı oruç yapıyorum 15:40 gibi yemekğimi hazırlıyorum 17:00 asla bu saatten sonra ağzıma bişey sürmüyorum kısmıyorum kendimden çok tabi aşırı tatlı paketli abur cubur yasak ama yemek olarak doyana kadar yiyorum saba aç karnına leslie yapıyorum ve şuan mükemmel gidiyo tek öğün besleniyorum zaten kızımdan fırsat bulamıyorum düzenli sabah öğle akşam yiyim