Bence çayları bırakınca çayın yanına bişeyler yeme gereğide kalkıyor 🤣 bana kolay akşam yemeği önerin ya ben fix yoğurtlu nohut, taze fasulye, kabak , tavuk göğsü yiyorum yani bunları farklı farklı günlerde yapıyorum çok üşeniyorum bebeğe ayrı kocaya ayrı kendime ayrı yemek yapmaya 🤣