dayes trkl ben de çok zorlanmıştım bir de kıştı ona rağmen, sürekli boğaz ağrısı oluyordu gece su gbi olup kalkıp üşüdüğüm için falan. Ama yazın çok daha zor gerçekten
trkl dayes geçmedi dimi sizde yada geçtiyse nasıl geçti doktora gittiniz mi özel hayat sosyal hayat kalmadı . İyice içime kapandım .
dayes trkl geçti geçti çok şükür, lohusalıktan sonra biraz sürdü sonra geçti tam hatırlamıyorum ama 2/2.5 Ay içinde bitti sanırım. Doktora gitmedim kendi kendine geçti
trkl dayes bana dua edin benimde geçsin . Vallahi doğum daha kolaydı. Saçlarım bitli gibi hep kokuyorum sanki yapış yapışım 🥹 kendimden tiksindim . Sizinde gebelikte mi başladı bu şikayet ?
dayes trkl inşaallah kısa sürede biter de siz de kendinizi yeniden iyi hissedersiniz 🫂 benim gebelikte ter sorunum olmadı ama sıcaklıyordum kış olduğu için zorlamadı ama hep ince giyindim sadece
yasemin0000 trkl bence bi doktora gidip kan ver bende öyleydim duştan çıkınca bile ter kokuyordum normalde asla kokmazdım. Antibiyotik tedavisi ile o ter biraz azaldı daha sonra tamamen geçti
trkl yasemin0000 emzirirken mi kullandınız antibiyotik. Aslında mevzu ter kokmakta değil mevzu ter durmuyo . 1 saatte 4-5 tişört değiştirecek kadar terliyorum.. çok fazla ter havlu koyuyorum göğüs altıma 1 saat sonra sıkdan su çıkar
trkl mondecaidensecmeler adet olmadığım için mi böyle terliyorum . Doğumdan kaç ay sonra adet oldunuz 2 ay oldu daha olmadım. Daha 40 kontrolüme gidicek zaman bulamadım ki . 1 yıl çok 😭😭😭😭😭
trkl mondecaidensecmeler emzirirken mi kullandınız antibiyotik. Aslında mevzu ter kokmakta değil mevzu ter durmuyo . 1 saatte 4-5 tişört değiştirecek kadar terliyorum.. çok fazla ter havlu koyuyorum göğüs altıma 1 saat sonra sıkdan su çıkar
mondecaidensecmeler trkl antibiyotik kullanmadım çok terliyorum bende. Sürekli üst değiştiriyorum oturduğum yerden suyum cikiyor
yasemin0000 trkl aynen emzirirken kullandım. Bende öyleydim inanın ve kışın ortasında öyle bi durumdaydım ben petekleri kapatıyordum eşim ev buz gibi diye geri açıyordu