oguz13 trkl 12 günlük bebeğim var aynı durumdayım kıyafetlerim yastığım ter içinde geçeceği günü bekliyorum bebeğe bakmaktan duşta alamıyorum sürekli terim üstümde kuruyor sürekli
trkl oguz13 bende bu yüzden şu an hastayım . Sürekli terliyorum sürekli üşütüyorum . Ben de duş alamıyorum birde kolik görsen durmuyo birde üstüne atak haftasındayız ve kimsem yok 😭
Dedektifgadget trkl günde 12-13 tişört değiştiriyorum. İç çamaşırıma kadar ıslak Lohusayken bende öyleydim üstelik ocakta doğum yaptığım halde 😅😅😅
trkl Dedektifgadget peki neden oluyomuş ? Nasıl geçti ? Gebelikte mi başladı . 2 ay oldu hergün daha da terliyorum terledikçe yazın ortasında üşütüp hasta oluyorum 😭 sizin kaç ay sonra geçti ? Birde Regl ne zaman oldunuz ? Acaba regl olmadığımız için mi oluyo
trkl Dedektifgadget regl olmayı beklicem o zaman 😭 peki regl olmayı tetikleyen birşey tok mu 2 ay oldu olamadım. Lohusa kanamam neredeyse 45 gün sürdü. Loşinin tamamen geçmesi 45 gün sürdü . Hayla arada akıntım gelir
trkl Dedektifgadget hadi ya. Siz emzirirken mi adet oldunuz ? 😭 diğer türlü adet olamaz mıyım . İlla emzirmeyi mi kesmem gerek 😭😭 onu bile düşünürüm ter beni mahvetti yaşamayan bilemez
baharlivaa trkl merhaba nasıl oldu sizin terlemeniz benim de doğum yaptıgım 6ay oldu hala felaket terliyorum kıyafet dayanmıyor arttık
trkl baharlivaa hiç birşey değişmedi . Dahiliyeye gitmem gerek hormonlara bakılacak ama gidemiyorum . Bebekle gidemem yeni doğan hasta olur Allah korusun hayla devam. Bıktım artık tiksiniyorum kendimden psikolojimi bozdu bu ter.
trkl baharlivaa dahiliye gidin fırsat bulursanız ben fırsat bulamıyorum banada haber verirsiniz valla süper olur
trkl baharlivaa niye böyle terlediğin belli değil seninde o zaman . Allah yardımcımız olsun. Ya başka doktora gitseniz de olur her zaman 2 doktor görüşü almak şart. İnşallah geçer geçmiş olsun.