ipek0506 1momm2baby ya benmde 2 ay 18 günlük biberon reddi basladı.mamayımı begenmiyor biberonu istemiyor anlamadmki.nasol cözüm buldunuz?
ipek0506 1momm2baby evet anne sütü alıyor ama yeterli olmadıgı için meme+ mama seklinde gidiyorduk.şimdi napıcam bilmiyorum..
1momm2baby kitapanne yaa onlarda alerji mamaları var mı ? Mesela bebelac lf süt bazlı diyor ama emin olamadım aptamil de de çeşit var arkadaşım pepti kullanıyor mesela ama bize pregomin verdi
ipek0506 kitapanne benm bebegmde hipp içiyordu biberon reddimi mama mı anlayamadım.mama değişcem sma confort alıcam belki onu içer…
ipek0506 1momm2baby Chicco kullanıyorduk.başlığımı yenilesem yeni biberonmu alsam ? Napacagım ya..annelik cok zor. Gerçekten….
Birkimseee 1momm2baby pepti deneyin bir de o süt alerjisi hafif olanlar içinmiş tadı daha iyi hatırlıyorum doktorun söyleminden
kitapanne ipek0506 hipp veriyorum bende yanında da bir öğün aptamil ve sma denedim. Avent başlık kullanıyorum birde ayına göre akışı olduğu için onu da gözden kaçırmayın
seymammm Hepsini dene hangisini içiyorsa onu ver aşşağı yukarı hepsi aynı zaten mamaların içine başka bir şey ekleme
ipek0506 1momm2baby baska marka biberonmu alsam diyorum belki onu tutar? Neden böyle oldu bilmiyorum..
ipek0506 kitapanne bende avent alıyım diyorum Chicco kullanıyorduk biberon reddi yapıyoruz yada mama daha çözemedim bakacagım .
1momm2baby ipek0506 bende biberon deniyorum suan 🥲 aventi tutmadı lansinoh tutmadı bakalım sırada ki ne olacak
kitapanne ipek0506 kucağınızda aşağı yukarı çömelerekte verirseniz işe yarar belki. Ben birine öyle içiriyorum. Biberonu içmeye başlayınca yürüyorum.
ipek0506 kitapanne yürüyerek denedim olmadı.diğer seçeneği deneyim bakalım inşallah kabul eder….benmki biberon ağzına değince diliyle itiyor istemiyor.acaba biberonmu istemiyor yoksa mamayı mı artık reddediyor nasıl anlıyacagımki ..