ipek0506 philips avent kullanıyorum. İlk 0 numarayla verdim istemediler çok yavaştı 30cc mama 45dk da ancak bitiyordu sonra 1 aylık başlığa geçtim. Şuan onda devam ediyoruz. Avent güzel çekmediği sürece akmıyor. Lansinohta var bende. Onu da çok sevmiyorlar çünkü o da emmeden bile çok hızlı akıyor.