Kızlar evolvia aptamil neocate denedik bunları bulabildim şimdilik ama içmiyor içmiyor hepsinin tadına bakıyorum berbat gerçekten eksi gibi acımtırak gibi yAni nasıl içsin bunu cocuk vanilya damlattım ama yanlış mı aldım acaba küçük bir şişe de vanilya aroma verici yazıyor vallahi yıldım