ceydademir Ben Pampers harmonie kullanıyorum bunun yanı sıra prima premium care. Pampers hayatımda gördüğüm en kaliteli bez diğerleriyle kıyas bile yapamam ama aşırı pahalı bir bez markası. Ben kaliteli şeyleri sevdiğimden kullanınca mutlu oluyorum, pampers’tan sonra premium care öneririm. Taşma pişik vs. hiç olmadı hatta taşma problemi yaşayanlara şaşırıyordum nasıl olur diye. Bazen gece uzun uyuduğu oluyor bebeğimin ve uzun süre değişemiyorum uykusu bölünmesin diye ona rağmen zerre sızıntı pişik olmadı.