ceydademir bebeğin 56 günlük doğduğundan beri hem bez hem de ıslak mendil olarak baby turco kullanıyorum, asla ne sızma ne de pişik olmadı şu ana kadar maşallah 🙌 kız kardeşim de kullanmıştı onun tavsiyesi üzerine aldım o 4 farklı marka denemisti en memnun kaldığı baby turco oldu