TwinsAndBeren ebru3457 neye göre veriyorlar acaba bir arkadaşım paylaşmıştı maddi durumu da yerinde ona vermişler
ebru3457 TwinsAndBeren ben maddi olarakta bakıyorlar diye biliyorum belki çalışmıyorsa sadece eşi çalışıyorsa vermişlerdir ben çalışıyordum başvurduğumda mesela o zaman bana vermemişlerdi
fatmakstk egegokalp İstanbul’da yaşıyorum ulaşım için Anne kart çıkartılıyor her ay içine 100 basımlık abonman yükleniyor , ben kartı çıkarttım ama hiç kullanmadım, kendi aracımla gidip geliyorum
daisybebek egegokalp e devletten süt parası talebi yapabilirsin onaylanınca Ptt den 1238 tl alıyorsun.
asiyeakyol32 Kızlar yeni bir konu açamadigim için burdan soruyorum vajinal doğum yaptım 24 gün önce dikislerim çok az var tüylerimi almak istiyorum ama jilet ile korkuyorum tüy dökücü kullanmak istiyorum enfeksiyon kaparmi yapan oldumu daha öncesinde
cerenimo28 asiyeakyol32 ben kullandım valla tüy dökücü krem sıcak zaten rahatsız etti beni bişey de olmadı
TwinsAndBeren obiranne1 evet atm den çekilmiyor ve başkası sizin adınıza çekemiyor kimlikle gidip içeriden çekmeniz gerekiyor her ayın 27 si gibi yatıyor hesaplara
nrndncr kitapanne merhaba normalde sırayla bakılıyor diyorlardı bende 2ayı geçti doğum yapalı bizde hala değerlendirme de diyor. Sizin ne zaman onaylandı acaba?
kitapanne nrndncr ben 3 temmuzda başvuru yaptım. 10 gün içinde onaylandı. Ama temmuz parasını alamadım