ness9425 nrndncr benimde öyle mayıs sonu doğum yaptım hala inceleniyor yazıyor. Bi para vercekler onda da insanı sinir ediyolar
Bus1646 tazebiirannee her ay alınan 1500 tl den hariç mi bu 1200 TL ? Nasıl başvuru yapılıyor acaba buna ?
kitapanne nrndncr ben 3 temmuzda başvuru yaptım. 10 gün içinde onaylandı. Ama temmuz parasını alamadım
nrndncr kitapanne şaka gibi. Haziranın oetasında başvuru yaptık 30 Mayıs’ta doğurdum hala cevap yok. Benimkini iptal ettiler eşiminkine hala dönmediler. O benden önce başvuru yaptı diye
16temmuzannesi tazebiirannee o süt parasıdır, doğum parası dırek annenin adına PTT den çıkıyor. Oda kalktı artık. Tek sefer 5 bın yatıyor, ıkıncı çocuk ocaktan sonra doğduysa her ay 1500 tl yatıyor halk bankasına
Hry-ayhn26 Yaşadım yerde Bebek çantası veriliyor bide mama ve bebek bezi bide annelere kart market için o kadar
kitapanne Mrvalpr ben daha hiç alamadım. 24 haziranda doğum yaptım. 3 temmuzda başvuru yaptım. 1 haftada onaylandı ama temmuz sonu ödeme almadım banka gözükmüyor dedi
Rengarenk52 kuzeylul3608 hayır her ay alınıyor ilk cocuk icin tek sefer 5000 veriliyor ikinci ve üçüncü cocuk icin her ay
seyma10 egegokalp ben emzirme ödeneği almistim 1 yasina kadar alinabiliyormus dogum yaptigim hastaneye gidip giris yaptirmistim cunku baya zaman gecti diye uzerinden bi de dogum yardimi 2024 te 300 liraydi ilk cocuk icin