hepoyleolurzaten___ egegokalp bende burda bekleyim siz doğum yaptınız mı yapacak mısınız ben ekim sonunda yapacağım
TwinsAndBeren egegokalp hiçbir şey🙈 bulunduğum ilde belediye süt kartı veriyor 1000₺ market yapabiliyorsunuz ve doğum paketi getiriyorlar içinde mama bez bebek çantası vs. Oluyor mesela İstanbul’da park yatak bile veriliyor bulunduğunuz ilde var mı bilmiyorum belediyeyi arayıp öğrenebilirsiniz
ebru3457 betul912_ evet İstanbul’da herkese vermiyorlar maddi duruma bakılarak veriliyor sanırım o park yatak vs
ebru3457 kuzeylul3608 2. Çocuku olan kişiler çocuk 5 yaşına gelene kadar her ay 1500 alıyor bu senenin başından sonra doğmuş olması lazım ama
Rengarenk52 kuzeylul3608 hayır her ay alınıyor ilk cocuk icin tek sefer 5000 veriliyor ikinci ve üçüncü cocuk icin her ay
TwinsAndBeren ebru3457 neye göre veriyorlar acaba bir arkadaşım paylaşmıştı maddi durumu da yerinde ona vermişler
ruzgargulumm egegokalp İzmirde yaşıyorum 2 yaşına kadar süt veriliyor her ay birde anne kartı ulaşım için ayda 30 hakkımız var sanırsam
kereminom İstanbul da yaşıyorsan 4 yaşına kadar ücretsiz anne kart veriyorlar. Bide bana park yatak puset bebeğin ihtiyacı olacak bir sürü şey gönderdiler istanbul senin uygulamasından başvuru yaptım 30 haftalıkken gönderdiler
egegokalp Ankarada yaşıyorum ilk çocuğumda ptt den 300 lira çekmiştim bundan 5 yıl önce yine ptt den alınacak bi yardım var mı
tazebiirannee egegokalp artık ptt den yatırılmıyo bende 3 yıl önce öyle almıştım şimdi evde sigortalı kim varsa direk onun banka hesabına yatıyolar benim eşime yattı o yüzden oda çekip bana verdi
tazebiirannee egegokalp süt parası yatırıyo devlet sigortalı kim çalışıyosa onun hesabına ben çalışmadığım için eşime yatırdılar 1.200 küsür bende ondan aldım 😄 bi de ben Bursadayım belediyenin doğum çantası var ona başvuru yapmıştım oda geldi başka bilmiyorum
Bus1646 tazebiirannee her ay alınan 1500 tl den hariç mi bu 1200 TL ? Nasıl başvuru yapılıyor acaba buna ?
16temmuzannesi tazebiirannee o süt parasıdır, doğum parası dırek annenin adına PTT den çıkıyor. Oda kalktı artık. Tek sefer 5 bın yatıyor, ıkıncı çocuk ocaktan sonra doğduysa her ay 1500 tl yatıyor halk bankasına
kitapanne egegokalp alabildiniz mi aylık olan parayı? Ben yapalı 45 gün oldu. Başvurumda onaylanmış ama banka adınıza ödeme yok diyor. Nereyi atlamış olabilirim acaba
nrndncr kitapanne merhaba normalde sırayla bakılıyor diyorlardı bende 2ayı geçti doğum yapalı bizde hala değerlendirme de diyor. Sizin ne zaman onaylandı acaba?
Nurs2709 egegokalp merhaba benimde 1kizim var 4yasinda şimdi ikizlerim oldu ilk paramızı aldık 6500tl olarak yattı ilk dogan ikiz 2.cocuk ikinci doğan ikiz 3.cocuk sayılıyormus o yüzden 6500yatacakmis her ay ama Mayıs’ta doğum yaptım hazirana kadar olan sürecin parasını yatirmadilar hazirandan temmuza olan yatti