Pembelokumum ben 4 gün falan düzenli yapmıştım baya rahatladım.Sonra tabiki bırakıyorsun çünkü kuru kalması lazım.Benim doğumum çok rahat geçti ama dikillerimden çok çektim.Birazda benim hatam var.Dinlenmeye özen göstermedim iyi uyumadım.Dinlen iyi uyu ,bebeğine bırak evde kim varsa o baksın.Geceleri annem yardımcı olmak isterdi izin vermezdim ben halletcem bebeğimle ilgilenecem diye şimdi diyorum keske izin verseydim.Çok hata etmişim.