CaglaOzcanErsoy Yanımda kimse yok malesef 12 gün kaldı kayınvalidem herşeyine kendim bakmak zorundayım ve dikişler daha geç kaynar bu kadar hareket edersem. Ayakta durunca zaten sızlıyo hala oturamıyorum doğru düzgün. İnş biran evvel geçer de rahatlarız doğurduk yine de bitmedi ağrılar.