zynpks organikirmik vallahi benim dokuz aylık şu an benimki de aynı dertten ek gıdaya geçtiğinden itibaren kabız on gün normal diyor doktor ama artık on gün de geçti yapamıyordu probiyotik vs kullanıyorum en son bana kabızlık için şurup verdi fitil de işe yaramadı çünkü
organikirmik merry776_ damlası mı şasesi mi? Şasesini kullanıyoruz biz de ama düzenli vermiyorum sanırım daha düzenli vereyim
Esoz1110 organikirmik Bence bazı kişilerin yapısı öyle benimde arkadaşımın çocuğu 4 yaşında hala kabızlık devam ediyormuş
organikirmik Esoz1110 ya pisleşmek istemem ama 😅ben de öyleyim hatta yeni yeni düzene girdi desem yeri. Haftada 1 tuvalete çıkardım ve bu beni rahatsız etmezdi. Bana mı çekti çeke çeke
zynpks organikirmik 10 güne kadar normal diyor doktorum un dedıgını dıyorum ama kakası sertleştiği için mecbur yumuşatması ıcın şurup verıyorum doktorun verdıgı kafama göre degıl 😂😂 ama ek gıdaya geçeli 3 ay oldu duzenlı 2 /3 güne bir yapması lazım olmuyor kabızlıgı kronıklesmese bari surupdan sonra düzelse ne var 😇
organikirmik zynpks anladım normalde anne sütünde 10 gün evet ama artık katı gıda alıyorlar sonuçta 10 gün fazla değil mi?
[silindi] organikirmik tamam ben anladım ki 7sinde yaptı 6 gündür yapmıyor kafamda x kare eşittir y logaritma matematikler döndü djfkflg iyi güzel o zaman 😅 bu da haftada bir çıkangillerden olacak
zynpks organikirmik normal çok kafanı takma bende taktım da bişe olmuyor gün kurusu kayısı var ya onu pişir güzelce ez ver iyi çalıştırıyor yada taze kayısı
organikirmik zynpks doktor genelde o ay yapacak bi şeyi yoksa çağırmıyor, 6′da gitmedik mesela 7de gittik, 8de çağırmadı 9da gidicez. Ama gitmediğim aylar sağlık ocağına götürüyorum
organikirmik [silindi] ahdjfjd kafan o kadar çalışıyorsa çok iyi ben doğumdan sonra beynimi bıraktım masada çünkü jskfkf