organikirmik zynpks doktor genelde o ay yapacak bi şeyi yoksa çağırmıyor, 6′da gitmedik mesela 7de gittik, 8de çağırmadı 9da gidicez. Ama gitmediğim aylar sağlık ocağına götürüyorum
zynpks organikirmik şey için sordum ek gıda da 10 güne kadar normal dıyor doktor o yüzden sordum. Benım gecen de 10 gün geçti yapmadı fitil attım bir baktım fitili çıkarmış az kakasıyla sonra ıkınıyor ıkınıyor yapamıyor doktora attım fotosunu felan şurup verdı üç gün kullandım kakasını yumuşattı yaptı keçi kakası gibi sertti sımdı 6/7 gün geçer de yapmazsa o surupdan verıcem gecıcem :)
organikirmik [silindi] ahdjfjd kafan o kadar çalışıyorsa çok iyi ben doğumdan sonra beynimi bıraktım masada çünkü jskfkf
zynpks organikirmik ben bi ara ıkı gun kurusu nu iyice hasladın yarım armut yarım elmayı rendeledim biraz yulafı suda pişirdim bir çay kaşığı zeytınyagı verdim iyi çalıştırdı haftada ıkı gün vericem ara öğün olarak
organikirmik zynpks geçen yapmadığında doktora yazdım ek gıdada sık görüyoruz kabızlık deyip probiyotik verdi rahatlatır deyip. O zamanda da 5. Gün falandı galiba
zynpks organikirmik ben de probiyotik kullanıyorum da yani o pek işe yaramıyor canım düzenliyor olabilir Bağırsakları ama kakasını pek çare olduğunu düşünmüyorum ben iki buçuk aydan beri kullanıyorum gliserin fitil yedi günü geçtiyse yarını vereceksin 😂
organikirmik zynpks biz de 2 kere kullandık ya valla o zaman daha bebekti hadi şimdi çok üzülürüm durmayacak falan :( inşallah o zamanlara kalmadan yapar hep
zynpks organikirmik kız kafanı takma ben ilk fitil kullandigimda böyle senin gibi kafama takıyordum bir yarım gliserin fitil kullandım 5 dakikada yaptı kakasını rahatladı ondan sonra fitil kar etmedi şuruba döndük😂 şimdi haftada iki kere de kayısılı karışımlar falan veriyorum yaparsa onla yapıyor yoksa şurup yapacak bir şey yok