Yenidoğan döneminde zaten haftada 1 anca yapıyordu. Birkaç kere fitil kullanmak zorunda kaldık doktor önerisiyle. Neyse ek gıdaya başladım sevindim her gün yapıyordu. Şimdi ek gıdada hiçbir şey yemiyor ağzını kitliyor sadece anne sütü alıyor yani ve biz eski düzene geri döndük, en son ayın 1′inde yapmış bugün ayın 6’sı 🤦🏿♀️ probiyotik veriyorum bi şey yemese de kefir içirmeye çalışıyorum, kayısı veriyorum ama yok yani. Neden böyle? Ben de böyleymişim ki fitil zamanlarını ben hatırlıyorum bile büyüktüm yani. 8 aylık olmak üzere