bebikoluturtle Bütün bebekler doğduklarında kilo kaybederler, doktorunuz söylemedi mi size? Doğum kilolarının %10 kadarını kaybetmeleri beklenen bir şey, 10 gün içinde falan doğum kilosuna geri dönmesi beklenir. Sütünüz yok diye değil yani o düşüş, herkesin yaşadığı, normal bir durum. Sonrasında ilk ay az kilo almış görünüyor ama ikinci ay 1 kilo almış, çok güzel. Mamaya ne zaman başladınız, 1 ay kontrolünden sonra mı?