alyaravza benim kızımda 3.500 doğmuştu ama 5 gün küvözde kalmıştı.Hastaneden cıktıgımızda kilosu 3380 di.1 hafta sonra kontrole gittim 3420 olmuştu.3400 e düştü.25 gün kilo alamadı daha yeni toparlıyor.Sizin bebişinizin kilosu doğum kilosunun iki katına cıkmış o yüzden kafanıza takmayın gerekirse mamasını değiştirin.Her bebeğin gelişimi farklı olduğu için burada göreceğiniz rakamlar daha da moralinizi bozabilir