bebikoluturtle Doğum kilosu da 2980′miş. 2 ayda 1800 gr almış. E gayet güzel 🤔 Bu ay kaç kilo almış ki? Nerdeyse aynı kiloda doğmuş bebeklerimiz ve beni doktor 3 aylıkken 4840 gr’ın doğum kilosuyla orantılı olduğunu söyledi bana, size de 2 aylıkken en az 4900 olması gerek demiş. Neye göre söylüyorlar bunları anlamıyorum. Zaten ikimiz de alt persentillerdeyiz, bir anda üstlere çıkmak değil olduğumuz persentilden geri düşmemek beklenti. Ha bir anda kilo alımı durmuşsa ya da düşmüşse ona ayrıca bakılır da genel kilosu normal duruyor. Bir de 120 gr mı sorun yaratıyormuş Allah aşkına.