sebax45 ben doktora durumu anlattım dedi ki sağlıklı durmuyor değer düşük baya gecikmeye göre dedi kanamayı gösterdim Buda pek normal değil dedi şuan hastaneye gitsen yine kan alacaklar zaten dün verdin iki güne bi bakmaları lazım yarın sabah git ver ona göre daha doğru değerlendirirler yapacaklardır dedi