26merve26 yüksek ihtimalle düşük benim ilk bebeğim de 5 nic haftada kanamam vardı ama bebek de vardı 5 ten 12 nci haftaya kadar regl oldum diyebilirim progestan ile kanı azalttı doktor ancak 12 nci haftada sağlıklı gelişmedi karin on duvarı olusmamis ciğerleri falan dışarıda kalmış kalbi de safra kesesine idi 3 gün yattım düşürdüm kürtaj olup çıktım yani genelde kanamalar sağlıksız olduğunu gösteriyor .. şu an ki oglumda hiç leke bile olmadı