26merve26 hemende içmişsin oysa niye böyle oldu acabaa 🤷🏻♀️Dua et bol bol, bizimde yırtılma olmuştu. ben hap almadım, 6.5 yasında oglum var olursa olur diye düşündüm saldım biraz. Allah’a dua ettim. gönlümü biliyorsun, sıkıntılarımı biliyorsun ona göre hayırlı kapılar aç bana dedim. Ben iki cocuk bakacak psikolojiye sahip oldugmu düşünmüyorum yani olursa elbette güzel bakarım büyütürüm ama bile bile lades diyemiyorum. Allah’ta gönlüme göre verdi, adet oldum sonra geri korunmaya devam ettim