26merve26 farklı değer birimi olmaz sabittir bu hiç biyerde değişmez. ama ne bileyim bana normal gelmedi eve bi gebelik var ama değer niye düşük. 🤷🏻♀️2 gun gecikmeyle yapmıstım 940 falan cıkmıstı benim. geç döllenme olduysa belki ondan değer böyledir. Doktora gittikten sonra da haber verin mutlaka ❤️