Aylaaar aylar önce bi kaç kez kendi kendine uyudu .. sabah uyanır yatakta emisirdik, salonda kendi yatağına koyup yüzümü yıkamaya gidip geldiğimde uyumuştu bikac kez .. şimdi sanmıyorum uyuyacagini .. geçen oglen ben de uyudum , akşam uykuya geçmeden karnını doyurdum emzirdim, yatağa geçtik daha meme istedi .. ee memede de süt azaldı tabi ,istediği verimi alamadı ısırmaya başladı bu sefer .. su icirdim,kucağımda gezdirdim uyumadı .. biraz sonra memeye aldım gezerek uyuttum son çare.. bu aralar köpek dişleri çıkıyor halimiz yaman .. yani hayal bile edemiyorum şu an memesiz uyuduğunu.. emsin edebildiği kadar diyorum .. annem beni 1 aylıkken sütten kesmiş.. ben oğlumu mahrum birakmiyim ..