Benim kızım neredeyse 7 aylık olacak ama hala sadece emerek uyuyor. Meme ve uykuyu kafada tamamen birleştirmiş durumda. Gece sık sık (bazen 7 8 kez) uyanıyor ve yine her defasında emmek istiyor. Çeşitli uyku eğitimlerini araştırdım ama hep olumsuz yorumlar okuyorum eğitimler ve eğiticimler hakkında. O yüzden sizden destek istiyorum sanırım tecrübeleriniz daha çok fayda sağlayacak bana. Sizce uyku ve meme bağlantısını nasıl ayırabilirim? Önerilerinize ihtiyacım var, geceleri o kadar uyanmaktan bittim artık gücüm kalmadı😔