Sule_sare Tuba_omer bizimki artık biraz büyük olduğu için eliyle çıkarıp atıyor emziği ama haftasonu bibs emziği sipariş ettim bakalım bekliyorum uyanıkken denemiycem hiç uyurken deniycem bakalım inşallah sonuç alabilirim
Tuba_omer Sule_sare evet uyuması için kullanılan eşyalar emzik oyuncak vs yataktan çıkmamalı, onları görünce uyuma vakti olduğunu bilmeli diyordu. Ay inşallah işe yarar siz de bebişiniz de rahat edersiniz 😊
Ozgecinar Aydan bildiriyorum değişen hiçbişi yok hala memede uyuyor emmeden derin uykuya dalamıyor artık bişilere alıştırmaya gücümde, halim de, sabrım da yok 🤦♀️🥴
Sule_sare Ozgecinar hepimize güç kuvvet diliyorum🙏🏻 Çok şükür bugünümüze diyelim yinede bebeklerimiz koynumuzda🥰
[silindi] Haribo42 bende ayağımda sallıyorum gecede devamlı memeye kalkıoz uyku bolununcede hasatimiz cikiyo🤷♀️🙈😏😄
Sule_sare [silindi] ya bide hem bebeklerin hem bizim uykumuz haşat oluyor. Gerçi ben kendimden geçtim artık gece uykusu bebekler için çok önemli sabaha kadar deliksiz olmasa da en azından şöyle 3 4 saat deliksiz uyuyor olmasını istiyorum
[silindi] Tuba_omer uyurken memeyle uyumuyor diyelim ben kızımı mamayla uyutuyorum yine aynı gece 40 kere kalkıoz emmek istiyor🤯😁😁
ulkerkerimova Sule_sare benimkide öyleydi. Gece yatmadan önce mama vermeye basladım maximum 3 defa uyanıyo şimdi. Aç olduğunu düşünüb mama verdim
Sule_sare ulkerkerimova onu da deneyebilirim ama benimki aç değil gibi sanki çünkü uyanıyo memeyi ağzına alır almaz 3 dakika içinde geri uyuyo🙈